snackat med ebba!

pratade precis med min kära ebba, ska träffa henne och sofia på måndag! =) sen ska ebba sova hos mig då, fast hon vet inte om det än men men. ;$
jag ska klippa mig på måndag med, innan jag träffar dom! vad tycker ni om det? ;) klippa page kanske? ae men jag vet exakt hur jag ska ha det, ni får se det då hihi! =)
imorgon åker jag iaf till philip i motala, härligt det! inte träffat honom på hur länge som helst känns det som, tråkigt. och på söndag åker jag till linköping med mor och far, får se vad man hittar för naijs saker där. men är man där med sina föräldrar så kan det bli en del haha!
blev ett långt inlägg kände jag nu.. aja! =D
FRÅGESTUND!


miss u ebbabooi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Följa varandra via bloglovin ?



kram

2010-06-19 @ 11:32:25
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0