om igår

det började med att jag och fanny åt kina-mat hemma hos henne. efter det gick vi och mötte nadine sanna och ciccie, vi kollade på film och träffade emil emil och mackan.
vi åkte till dinners och köpte godis, och innan det var vi hos fanny en stund. men iaf, sen drog vi till nadine igen, kollade på film och sådär. sedan var jag och fanny hemma hos henne vid 1-tiden ungefär. =)
måste säga att jag hade jättekul, och det var jättemysigt! så tack till alla, här kommer lite bilder med! =)


fanny babe!


snäll som jag är så köpte jag och pappa blommor till fanny och hennes familj! =)




ciccie och fanny


nadine


rooth och ciccie =)


mackan


nadine och sanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0