hemma!

kom hem för en liten stund sen. och igår direkt när jag kom till fanny kom jag på att jag glömt hennes ros hemma! haha illa, men köpte en ny idag såklart! =)
ikväll åker jag till ebba♥. underbart! =D hon har avslutning imorgon så ska absolut kolla på den! och imorgon åker vi in till hennes mamma i boxholm och sedan fest på kvällen! självklart ska hon få en rosa ros imorgon på hennes avslutning, visar min böghet till henne! ;)
och grattis till robban som fyller 16 idag och för du slutat 9an du var skitstilig idag! ;) haha, och grattis till syster som också slutade 9an idag, och grattis till alla andra med såklart! =D


ebba hanna joline linn linn emma hanna jag malin och hanna! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0