hemma nu och klockan är 08.41

hejhej är hemma nu. blev hemskjutsad av idas mamma med ida och ebba som ska vidare till linköping!
igår blev jag skjutsad av sterner med erik till ida, vi åt och satte upp idas pool. sedan skjutsade anton oss till timmerö så badade vi lite,så var andrea och noak med oss, trevligt! =) sen åkte noak och andrea hem till ida, jag åkte med nisse och ida med böla. så lagade vi mat och bara chillade!
när vi gick ut träffade vi alla möjliga, sofia jonna katja bonnen gustaf kenny och ja allt vad dom nu hette! senare hos ida så åt vi, sedan gick vi och la oss!
nu sitter jag här nyvaken, och ska sätta på en film eller något så vi hörs senare! puss. ;*



(lägger upp bilden för din skull ebba), men skulle bara bevisa att jag är längre än simon idas lillebror som är ett år yngre än mig! =) ganska stolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0