.

Säg aldrig föralltid, det är ett starkt ord, för starkt, för trovärdigt, tro aldrig på någon som ljugit för dig innan, man vet aldrig när nästa lögn kommer, lr man vet aldrig när man kan lita på någon, har EN person ljugit för dig, har man svårt att lita på andra, äkta och oäkta vänner, äkta frågar om det hänt ngt när man ser nere ut, och en sån som ställer up för att prata, oäkta frågar inte ens, är bara med dig när inte din andra vän duger, men jag ska berätta att jag älskar ebba nilsson, fanny oskarsson, stefan jokovic & joline goth eriksson. 

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag älskar dig

2010-06-09 @ 17:12:22
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

mina dikt :D<3

2010-06-10 @ 00:45:42
Postat av: joline

jag älskar dig, agnes cecilia karlsson

2010-06-12 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0