elin gästbloggar

hejhej, fick order om att skriva här så bäst att göra det då! ;) agnes eller aa "cec" är nere med mami och köper nån matsäck eller nått till imorron eftersom att hon ska till gamla linköping med klassen. när hon kommer hem ska vi lägga oss i solen och njuta av solen , uuuunderbart !♥

slänger in en dagens lista också bara för att alla läsare är så intresserade..

Dagens humör: rätt glad

Dagens mående: nu är det toppen! :D

Dagens borde: gå ut och lägga mig i solen igen.. måste ju ta vara på det underbara vädret!

Dagens frisyr: toffs mitt på huvet

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: bikini och hotpants

Dagens planer: absolut ingenting med tanke på att jag är sjuk

Dagens materiella vill ha: pengar är aldrig fel!

Dagens fundering: om vädret blir lika bra imorron så jag kan åka ock bada och sola med mina bästisar..

Dagens beroende: strepsils

Dagens tråkigaste: att jag missa vattenkriget iskolan

Dagens längtan: nästa onsdag såklart

Dagens superlängtan: samma

Dagens tidning: Vecko revyn

Dagens låt: alors on danse



xx / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0