Eine Meine Bög.

Du är en del av mitt liv, & utan dig så fúnkar det inte, du får mig att le. & jag älskar dig. Du ska veta hur mycket du betyder för mig cec. Du är en del av min vardag & en del att mitt hjärta, du fpr verkligen mig att känna mig på topp när allt känns på botten. Du är så otroligt fin & den bästa som finns, dessa orden menar jag verkligen för du är verkligen allt detta jag skriver, så när du läser detta vill jag att du tar åt dig varenda ord som här skivs utav mig. för jag menar alla ord & alla meningar, hela denna texten är tillgänglig till den finaste & underbaraste flicka som gud skapat. Du är en av de finste som finns & ja, vad vore jag, utan dina andetag?
Kent – Utan dina andetag

/ebbaviktorianilsson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0