från frågestunden-sminkning

i frågestunden jag hade för ett tag sen frågade någon hur jag sminkade mig på hösten/vintern. då man vanligtvis sminkar sig mer än på sommaren/våren. så jag har fixat ihop en vardaglig sminkning nu, och så skriver jag om vilka produkter/märken jag använder osv. hoppas svaret blir bra! =)




brunkräm- jag använder brunkrämen Miracle touch från Max factor.



puder- jag använder puder från Isadora.



rouge- jag använder rouge från maybelline new york.


ögonskugga- jag använder ögonskugga från Isadora & H&M.
 

mascara- jag använder mascaran false lash effect från Max factor.


eyeliner- jag använder eyeliner från H&M.


läppstift- jag använder läppstift från viva la diva, färg nummer 59.



tips 1-
vill du ha lite ljusare färg på läpparna, ta lite brunkrämsmouse på läpparna över läppstiftet då!
tips 2- ta brunkräm/puder på ögonlocken innan du tar ögonskugga, då håller ögonskuggan längre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. eller så använder man ett annat läppstift

2. eller så använder man en preamer?

2010-07-07 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0