tog en 20-minutare!



hejhej, kom hem från gymmet precis, har solat! blev en 20-minutare, så är lite brunare och lite snyggare nu! ;) haha, nu ska jag göra absolut ingenting! eller jo, jag ska plugga om jag orkar, hehe. sen så ska jag försöka fixa en header till arijana med, antingen idag eller imorgon! får se när jag hinner helt enkelt.
blev inte att träffa danne heller, dock träffar jag ju han varje dag, men iaf. måste plugga, har so-prov imorgon (som jag trodde var idag), skitstort biologiprojekt som ska vara klart om 2 veckor (!) & svenskaprojekt, och engelska läxa. inte så kul men men.



en fin bild på victoria och amanda sen vi skulle göra blåbärssoppa! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0