tillbaka igen!

så nu är jag tillbaka igen! har som sagt inte haft tillgång till internet, och när jag haft det har jag varit i mantorp, hehe. har varit med en "killkompis" i förrgår och igår, blir nog antagligen idag och imorgon med! och i helgen ska jag limma amandas löshår, det ska bli kul! har i alla fall väldigt mycket bilder och filmer att lägga upp från veckan, men vi tar det en annan dag! för just nu sitter jag helt osminkad och äter frukost så ska sminka mig nu. och farfar skjutsar mig till skolan sen, latmask typ, hehe! ´

sitter inne på min pappas macbook just nu, och det går inte ladda upp bilder? det är så himla störande när det inte funkar alltså! aja, får ta det senare. slutar halv 4 idag btw. aja vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0