svar på frågorna!

svarar på frågorna nu. undrar ni något mer så kan ni fråga det i detta inlägg!


tkr du att du har för små bröst så du måste ha push up?
svar: jo, det är ju så ;)


tkr du dessie är söt?
svar: utan smink ser hon okej ut, med smink ser hon förjävlig ut.

vad för smink använder du ?
svar: använder nästan inget smink, men; mascara från L´Oréal, puder från Isadora, brunkräms mousse från Maybelline, rouge från Nivea, läppstift från Viva la Diva & ögonbrynspenna från Viva la Diva!


tycker du att du själv är söt ?
svar: självklart!


vem förlorade du oskulden med ?
svar: christoffer


gillar du elin ivarsson ?
jag tror du älskar henne!
svar: nej långt ifrån!


varför flyttade du egentligen? ÄRLIGT SVAR
svar: jag har inte flyttat, bara bytt skola.


har du fått din mens? i så fall hur gammal var du?
svar: ja det är klart? 12-13


hur mkt pengar får av dina föräldrar per vecka ?
för du är och handlar rtt ofta
svar: jag får ca 1600:- i månaden av mina föräldrar att handla kläder & smink för. sen så får jag pengar av mina föräldrar när jag ska tex på bio, fika, äta ute, när jag behöver mm.


hur sminkar du dig ? :)
svar: som man brukar? ;)


hur många kuddar haruh i bh'n
vlken storlek i bh?
vikt, längd?
svar: inga lilla gumman :)
det absolut inget du behöver bry dig om.
jag är kort, runt 153 och jag väger runt 40.


är du nöjd med ditt liv :) ?
svar: just nu känns allt skitbra!


har du färgade linser?
sjukt fin ögonfärg annars (:
svar: jag har bara linser för jag ser dåligt! ej färgade.


hur mycket väger du?
eller vill du inte sähga?;)
hah
svar: runt 40 som sagt.


va du full på nyår?
svar: nej det var jag inte.


eftersom du aldrig är hemma, vill säga sover hos killar, undrar inte dina föräldrar över det, det måste vara svårt att ha en dotter som är hora.
svar: jag brukar inte sova hos killar, det händer ibland och isåfall vet mina föräldrar om det.
och bara för man sover hos killar så är man inte hora lilla gumman.


betyder din syster mest?
svar: hon är en av dom få som betyder mest för mig!


vilken skola är bäst ?
lagman eller vifolka ;)?
svar: vifolka helt klart!


vilken storlek har du i din bh ?
hur många kuddar är det i dom ?
tycker du att du ser överdriven ut ?
svar: absolut inget du behöver bry dig om. och jag använder inte inlägg.
och nej, eftersom jag knappt använder något smink så nej!


varför är du så ful?
svar: tror inte att du är så mycket snyggare! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och viktor lind på g?

2010-01-07 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0