sovit/solat/hos markus

hejhej, sitter hos markus nu. sov typ till halv 4, haha. (tog sönder hans högtalare precis om nån bryr sig).
aja, sov som sagt till halv 4, eller mamma väckte mig när hon kom hem från jobbet hehe. sen stack jag och sola typ direkt. sen hämta pappa mig och skjutsa mig till markus.
skulle ju egentligen träffa julia andersson i mantorp på förmiddagen men eftersom jag sov bort hela dagen så blev det inte så. så sitter typ mitt ute i ingenstans i normlösa nu, nice jao.
vi har precis kollat på en asäcklig skräckfilm (haha) och ska kolla på en till nu. uppdaterar mer när jag kommer hem, haha puss!


Kommentarer
Postat av: clarke

det kunnde ja väll sett när du var här xD

2010-01-04 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0