sista inlägget för idag

detta får bli dagens sista inlägg. ska nog sätta mig och kolla på tv/film snart och vara lite social på sms för typ första gången i mitt liv! haha nejdå, men aa iaf. imorgon händer nog absolut ingenting, ska nog plugga eftersom jag har 50 sidor i matteboken i läxa över lovet. fatta vad jobbigt! bara för jag typ började senare i skolan än alla andra så får jag läxa i det, omg typ?
aja, ha en bra kväll. puss!



en bild på mitt hår! dock ser det inte ut så i verkligheten eftersom både ljuset och blixten gör det annorlunda.
det blev i alla fall allt förutom bra!

Kommentarer
Postat av: Principesssa

ohgod! den gråa t-shirten du har i header, med nitar - får man fråga vart du köpt den? :)

2010-01-06 @ 00:01:50
URL: http://principesssa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte snygg väska du har (den du har på din header)!! Vart har du köpt den? :D

2010-01-06 @ 00:03:30
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0