ödeshög imorgon!

nu ska jag kolla på tv resten av kvällen och tjocka mig på godis! är värd det eftersom jag har gått ner 2 kg, tycker egentligen att jag borde gått upp eftersom jag käkat på jäkla mycke godis och donken oså! men men, 2kg- gör ju inget! ;)

imorgon blir det i alla fall att åka in till ödeshög, ska nog träffa fanny först. eller kanske, eftersom hon aldrig svarar, hehe. men men, sen blir det att träffa crille och se vad vi hittar på. sover i ödeshög med, det är trevligt. hoppas bara att jag slipper vara ute hela natten eftersom det är sjukt kallt och typ asmycke snö, så man kommer typ dö isf! men men, det blir nog bra.
vi hörs imorgon innan jag åker, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0