ni älskar sånt här

Stora Testet


Har du ett eget rum?: ja såklart
Tycker du om stjärnor?: dom är mys
Vad ser du om du tittar bakom dig?: ett fönster
Gillar du att baka?: nej jag vet inte hur man gör! haha
Föredrar du blondiner före brunetter?: jag är hetare än amanda
Hur många kontakter har du på bdb?: typ 500 eller nått
Har du varit inne på snyggast.se?: ja
Har du skurit dig?: jag skulle kolla om jag hade blod i tummen! hahah tog ett jävla tag innan det sluta blöda! ;)
Vad åt du senast?: CHOKLAD
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: ja
Finns det någon du hatar?: mååååånga
Har du varit otrogen?: nej
Vad ska du göra i helgen?: träffa kall!
Vill du dö ? : nej
Har du någongång ägt en plastros?: nej jag har råd med riktiga ;)
Tycker du om att teckna?: nej
Har du ljugit?: ja
Vad vill du bli när du blir stor: lång!
Har du tittat på melodifestivalen? har jag säkert
I så fall, vem hejade du på?: jag vet la inte
Gillar du mat?: nudlar = mums
Hur lång är du?: typ 153, hehe
Har du hål i öronen: ja
Hur mycket är klockan?: 16.24
Har du något slags nitarmband?: nej
Är din säng bäddad?: haha nej!
Vad är ditt smeknamn? : cec, hellyeah!
Hur många bilddagböcker har du haft?: 1
Vad är din dröm just nu?: hihi
Varför gör du den här saken?: vet inte
Har du en teve i huset?: flera stycken
Vilken är bästa låten just nu?: evacuate the dancefloor & falling down!
Har du blivit sviken?: ja
Vilken klass går du i?: 7b!
Har du varit olyckligt kär?: ja
Tänker du göra klart det här testet?: klart
Största glädje just nu?: att min mamma ska köpa godis till mig sen
Vem skulle du dö för?: markus clarke & amanda lind
vilken är din favoritfilm?: en asbra som jag och clarke kolla på! haha
den starkaste du vet?: jag?
vad är det snyggaste på dig?: allt! ;) haha, nej vene
Hur mycket är klockan nu då?: 16.29
brukar du göra smileys?: ibland
Hur många palestina-sjalar äger du? : haha typ 2 eller 3?
Vem hatar du mest?: haha det är många
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? ja
vill du gråta? nej
Fryser du ofta?: ja
tycker du att du är söt?: sötast, hellyeah
Äger du en papperskorg?: ja
Har du ett landställe?: nej förfan
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: tvinga danne att ringa mig, haha
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja faktiskt :)
Har du en morgonrock?: ja
Vem litar du mest på?: markus clarke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0