hos emelie med hårfärg i håret!

hejhej, sitter hos emelies pappa med hårfärg i håret nu! amanda och jag färgade hennes utväxt, det blev helt OK. sedan drog vi till mjölby, och åt på Daves och köpte hårfärg, sedan mötte vi emelie!
så nu är vi här och färgar mitt hår mörkbrunt! eftersom emelie färgade det  orange förra veckan, haha! men men. amanda och jag drar tillbaka till mantorp sen och sover där, så drar vi till linköping imorgon och shoppar galet! och på söndag drar jag och emelie till linköping och shoppar och går på bio, 2012! och i mars blir det kryssning med mobboffret o en till! nice jao! ;)
uppdaterar galet när jag kommer hem! puss.



hahah, en sjukt gammal fjortisbild på emelie! haha, hon lär döda mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0