hemma nu!

är hemma nu, kom hem nästan precis. har bara ätit och lite.



har ingen blogglust just nu, allt är åt helvete helt fucked up! känns som att alla tar det större än vad det är, som att ni förstorar upp det tio gånger större än vad det är. och jag får skit för det! och inte bara jag, utan en person som verkligen betydde något för mig, men inte längre.. allt har blivit så fel, för alla, och för dig och mig.

bara för allt har blivit såhär! jag känner dig inte längre, du är inte den samma som du var innan. jag saknar dig, så glad, så söt, så underbar! du var en sån bra person. brydde dig precis om vad andra tyckte och tänkte, och inget på dig själv, som egoist fast åt andra. du var för bra, kanske för bra för att vara sann.. men inte längre, allt är så fail, så fucked up, allt är uppochner.

ville aldrig att det skulle blir såhär, du kanske ville det? men det tror jag knappast, eftersom båda får lida, och våra nära och kära. vill inte leva såhär! orkar verkligen inte mer, orkar inte med all skit. vill bara börja om på nytt, men vet inte om jag klarar det. att leva med all smärta, alla minnen, och främst all skit från detta. jag orkar det inte. jag slutar kämpa nu..

även om mina närmaste vänner för allt för att jag ska må bra, så känns det som det inte räcker.. skulle vilja göra något tillbaka för att visa hur j*vla mycket ni betyder för mig! vet inte om jag klarar det just nu. men jag ska gottgöra er, jag lovar.












julia, victoria, amanda & emelie. ni är bäst

Kommentarer
Postat av: matilda

jag hoppas att du vet att jag alltid också finns här...

älskar dig & vill få dig att må bra! <3

2010-01-14 @ 06:35:57
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/
Postat av: s a r a

finns för dig cec. när som helst, vad som helst. du får bara säga till .. jag saknar dig verkligen. det var sjukt länge sen .. <3

2010-01-14 @ 09:28:04
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/
Postat av: victoria<3

älskling du vet att du betyder så sjukt mycket för mej och du vet att du alltid kommer först (L)

2010-01-14 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0