hemma nu!

kom hem för ungefär en timme sen kanske? haha eller 2 timmar sen? haha minns inte. men men, har precis ätit nu, eller jag har ätit kex! tjocka ju på donken med becka och amanda förut så är inte så hungrig! men men, imorgon sticker jag hem till amanda efter skolan, vi ska limma hennes löshår. sen åker jag och bebut hem hit och kollar på film och mysa galet.
men nu blev min pappa sur för jag "råka" sätta på hög musik och han tydligen skulle sova. haha puss!



p.s det var någon som kommentera att jag hade lite kläder. skrev ju att mycket av mina kläder är hos amanda och emelie + att allt inte var inlagt heller. så det var ju inte alla mina kläder dvs! ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

söötnosen :)<3

2010-01-31 @ 23:45:35
URL: http://craazyinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0