hemma från skolan!

hejhej, kom hem från skolan för ett tag sen, varit helt okej idag. har ju bara 4 lektioner idag, och det är väldigt skönt! dock var morgonen inte lika skön, haha. gick till station, och sen när jag är där får jag reda på att tågen är inställda! så jag går hem igen, ringer pappa och frågar om han kan sjukanmäla mig, men istället skickar han hit min farfar. så han får skjutsa mig, haha. aja, idag ska jag plugga! och va med danne, en i min skola. han kommer hit vid halv 4 eller nått tror jag. nu ska jag äta chokladpudding, puss!





var det typ jobbigt att byta skola?

ja det är ganska jobbigt, med tanke på hur mycket man kommer efter, eller det är ju olika. men jag fick gå på möten med rektorer, föräldrar och kuratorn osv, på skoltid. så man kom ju mycket efter, och när man börjar den nya skolan så kommer man ju atomatiskt efter! och man får jobba mycket hemma. dessutom får jag också åka tåg till skolan, så det blir mycket mer att gå och så, eftersom station ligger längre bort än vad min förra skola gjorde! annars är det helt okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0