har gjort pannkakor till min syster..

hej igen! kom hem för en stund sen, har fått nya linser och lite.
nu har jag precis gjort pannkakor till mig och min syster! fatta vad snäll jag är, haha. nej men jag har aldrig lagat mat innan, jo nudlar typ. aja, dom blev väl helt okej, dom går ju och äta! haha. men men, när som helst kommer emelie hit, så drar vi och köper tårta eftersom det var exakt ett år sen vi träffades idag! så vi ska fira det, och så sover hon här inatt. vi ska väl typ ha spakväll, ansiktsmask och allt möjligt! ;) uppdaterar senare, puss!



fin bild. nää!

Kommentarer
Postat av: mantorp

vill du ha sex med mig?

2010-01-07 @ 18:52:10
Postat av: Anonym

adda min msn

2010-01-07 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0