första inlägget år 2010

ja, igår blev ju nyårsfirandet lite som ett fiasko om man säger så.
aja, vi behöver ju inte gå in på det, men jag fick typ panik när alla stuckit och typ migrän oshit så hade precis min morsa kommit hem så hon tänkte ringa efter ambulans, hehe. och nej det var inte för jag druckit något, jag var totaly nyckter, hihi! dessutom fick amanda åka hem också, vet inte riktigt varför men men... och på 12-slaget låg jag i soffan oc stortjöt berätta mamma, dessutom hade hon fått bära upp mig också. haha!
men men, äter frukost nu. och min syster skulle precis öppna och pommac också (som man egentligen gör på 12-slaget) men iaf, så flög korken upp i taket och sen lite här och där i köket, haha shit vad vi garva! haha. aja, gott nytt år iaf!


nice, hehehe


min pappa tror som vanligt han är proffsfotograf

marcus clarke är bäst, så alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0