emelie=idiot? ja lite

emelie ringer mig vid 1 och säger att hon vakna då, och skyller på att hennes nya mobil inte funkar! eller inte alarmet iaf.
menmen, hon kommer hit om ca 30 minuter, så skjutsar pappa oss till ödeshög som sagt då. är där till ikväll, typ till 8-9 kanske. är ju skola imorgon, shit alltså lovet har gått riktigt fort! haha, menmen. när jag kommer hem ska jag PLUGGA matte, eftersom jag har 50 sidor i läxa, typ inte gjrot nått! haha panik typ, så ska jag hinna duscha med. men men, får la dygna tsm med matteboken i värsta fall! ;)
haha puss!



osminkad o fin, cute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är osminkad på bilden behöver du ju inte alls foudation ;o

as fin hy ju.

2010-01-12 @ 16:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0