amanda älskar mig

hejhej, kom hem från skolan för ungefär en timme sen. markus tyckte jag skulle hänga med han hem och tjata som en jude! haha, men det orka jag inte, dessutom hade jag fått vara tvungen att vänta typ mer än en timme. sjukt jobbigt liksom. haha, så dissa han. dock fick amanda vänta på mig i typ 3 år för hon skulle hänga med mig till station men aja.
fick hem datorn från lagningen igår med! =D skönt! jag pajja ju den för ett par veckor sen, hehe. lyckad som jag är! haha.
nu ska jag plugga,plugga,bada,plugga,plugga.. och ja, ni fattar!



bilden är ca ett år gammal! :)
har massor gamla bilder på denna datorn! dom tog inte bort några när dom laga den, vilket är sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0