om igår

stack till ciccie igår och fixade mig, jättemysigt! sen åkte jag hon och nathalie in till ödeshög vid 7, fixade det sista i lokalen och folket började komma. det var jättetrevligt och lärde känna massor! ni kan ju kommentera haha. (a) dessutom tog jag nathalie anton och emil tydligen en promenad till tojje haha booooring. så vi promenerade tillbaka. aja, det hände lite saker och så, och jag hade ingenstans att sova haha, men sov hos fanny sen. och så tog jag fanny anton emil kevin och ja, alla vilka det nu var, en tur till frasses och åt haha.
idag har jag kollat på nathalies match med fanny anton anton hugo linus kevin och lukas tror jag det var. sen blev det killarnas match. sen hängde jag och kevin med anton hem, sedan drog kevin och jag och anton har gjort absolut ingenting! knappt sovit nått inatt så det passade jag på att göra där nästan haha. =D

två bilder från sannas blogg.


jag (HAHA) emelie nadine sofia och nathalie n


jag (haha borta..) emelie nadine sofia och nathalie

Plusikassan.se - Tjäna pengar på din blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0