men tjenare!

ska berätta om igår då: jag ebba och emelie stack ner till kebab house och åt där med ida och emma. emma och emelie stack hem, och jag ida och ebba stack till jonte med danne alex och erik. chillade där, och sedan runt halv 12 tvinga ralle oss komma på nån fest. så jag erik ebba ida och alex stack dit och kollade läget och sådär kan man väl säga. ida skulle med tåget vid 1, så ebba och jag stack också hem då och var hemma runt 1.

nu har jag precis duschat och ebba står i duschen nu. vi ska fixa lite i mitt rum, packa och sådär. så åker jag till ciccie i ödeshög vid 3, och vi skjutsar ebba till emelie. så kommer dom två ida och sofia och massor andra in till ödeshög ikväll.
jag och ciccie kommer åka till lokalen direkt och fixa på den och oss haha. så blir det fest ikväll! sover i ödeshög ikväll. =)



Plusikassan.se - Tjäna pengar på din blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0