hemma

hejhej kom hem nyss, eller ja vi har hunnit äta varsin cheeseburgare men men. dagen var jätterolig och vet inte hur många kramar jag gett till folk idag! haha, men har träffat massor verkligen! men först gick jag med fanny och ciccie, sen gick jag med fanny ebba ida thess erik anton anton emil och ja vad nu alla hette! sen nu innan vi åkte hem gick jag med ebba anton alex matte och axel i ungefär 1 timme. skittrevligt kan jag lova! ;)
dessutom har jag handlat upp 400 kr på åkbiljetter till karuseller! haha illa! ;)
och nu sitter jag här med EBBA och hon sover här inatt!


fannysnuttan. =)


nadine sanna och nathalie!


ronja moa ebba och moi! hahaha


again


söt


en fick jag av august och den andra av kevin =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0