hemma

kom hem från ödeshög för en stund sedan, och kör till med en sånhär sommar lista bara för skolan börjar på måndag. booooring!

sommarlovs testet!

Har du druckit tills du har spytt? nej
Sårat någon? ja
Förlorat en vän ? ja
Träffat nya människor? ohja



Kysst en främling? alla är väl främlingar från början? men ja
Tagit droger? fuck nooo
Haft en sommarflört ? kan man väl säga, fast nae
Gråtit? ja
Skrattat tills du har kissat på dig? hihi.. ne
Tältat? no, men ska sova i husvagn på fredag-lördag haha
Varit vaken hela natten ? ja
Solat ? såklart!
Badat ? ja det är väl klart



Haft ett förhållande ? ja



Gjort dig riktigt illa ? nej
Gjort några nya piercingar/tatueringar ? nej
Läst en bok ? haha no
Skickat fel sms med flit ? nej?
Suttit vid datan hela natten ? ja
Näckat ? tror inte det..
Solat naken ? haha no
Fått utegångsförbud ? aldrig fått så nae
Sagt "Jag älskar dig" och menat det ? ja
Sagt "Jag älskar dig" och inte menat det ? nej
Varit i slagsmål ? nej tror jag inte
Pussat någon av samma kön ? ja



Sjungit högt på ett berg ? nej
Kysst någon i regnet ? ja
Kysst någon i skogen ? ja
Kysst någon du inte borde ? ja
Tappat rösten ? nej
Varit på festival ? nej
Gått upp i vikt ? nej
Gått ner i vikt ? ja
Brännt dig ? ja
Fått en ful bränna av t.ex. kläder/smycken ? nej
Varit utomlans ? ja
Gjort ett bra köp ? ja
Tagit upp kontakten med en gammal vän ? hm.. det har jag säkert =D
Haft skade glädje  ? vet inte vad det där betyder men ok
Sovit under bar himmel ? somnat ute men inte en hel natt
Vad kommer du sakna mest ? sovmorgon!
Har du svarat ärligt på alla frågor ? ja

Plusikassan.se - Tjäna pengar på din blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah tar du bort min kommentar?

2010-08-19 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0