frisyrer/uppsättningar

fick en fråga om vad jag tycker om för frisyrer/uppsättningar, dvs hur jag tycker det är snyggt att ha håret.

och såhär tycker jag: inte för tråkigt och inte för överdrivet kan man väl säga. kan lägga upp lite bilder på vad jag tycker är snyggt.







lockigt hår är alltid snyggt, mer eller mindre. och passar bra till precis allting, vad det än gäller. så det är nog den snyggaste frisyren, väldigt enkel också och det är ju absolut ett +!

lite övriga snygga frisyrer/uppsättningar.






uppsatt på olika sätt är också alltid snyggt!

hoppas du fick ett bra svar! fler frågor och svar kommer snart.
alla bilder är på lauren conrad, känns från the hills.

Plusikassan.se - Tjäna pengar på din blogg

Kommentarer
Postat av: sara

Hej jag kollade på eceh.blogg.se och såg att hon hade köpt en lv väska på skänninge marken men då gick det inte att kommentera så jag undrar om du vet hur mkt den kosta?

2010-08-10 @ 20:39:00
Postat av: Anonym

fan va fin hon är!

2010-08-10 @ 21:46:49
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0