första skoldagen avklarad!

sådär nu va första skoldagen avklarad! gick jättebra måste jag säga. och min klass är hur bra som helst måste jag säga, och schemat funkar väl med. måste bara säga hur jag kommer gå imorgon, och varje tisdag! vi början 8 med svenska, har 1 och en halvtimmes rast, sedan svenska igen och sedan slutar vi. haha sjukt! aja, det är ju gött. är ju helt nya klasser! allting är nytt med klasserna och lärarna osv. så ingen har gått med någon innan! men det är lite kul
nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av the hills, och ska ner till station om ett tag och möta anton!



slänger in en fin bild sedan jag var med felicia och linda, dom går även i min klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0