filmtips!

skräckfilm:


when a stranger calls
såg den här filmen för ett par år sen, och seriöst höll jag på att kissa på mig! är nog den bästa skräckfilmen som jag har sett.
den handlar om en tjej som ska vara barnvakt åt 2 barn, och ja, ni kan ju bara gissa vad som händer? men den är riktigt bra. rekomenderas verkligen!


familjefilm:


farsan
den har väl dom flesta sett? men det är väl en komedi om lite speciella människor eller vad man ska säga haha. men det är en film för hela familjen, görbra!


komedi:


old dogs
den här filmen handlar om att en man skillde sig. han och hans kompis drog och festade och han som skillt sig blev pappa. fast han fick inte reda på det fören 7 år senare då mamman skulle in i fängelse! riktigt svårt att förklara, men en görrolig film! ;)


romantik:


a walk to remember
det är nog den finaste och romantigaste filmen jag sett! händer så mycket så ganska svårt att förklara vad den handlar om. så tycker att ni kan kolla på den istället, det är det värt kan jag lova! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0