...

DAGENS KLÄDER: sov t-shirt, leggings och strumpor haha
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS SMINK: inget
DAGENS VILL HA: bättre tider
DAGENS KÖP: ingenting ännu, mamma är och shoppar åt mig just nu faktiskt, hehe
DAGENS PLANER: åka till sara en snabbis sen
DAGENS BÄSTA: att slippa skolan
DAGENS SÄMSTA: att jag är sjuk
DAGENS ROLIGASTE: hmm
DAGENS TRÅKIGASTE: att det inte finns något att göra
DAGENS MISSLYCKANDE: vet inte
DAGENS HUMÖR: sjuk annars är det toppen
DAGENS SJUKA: jag har feber och kan inte prata..
DAGENS LÄNGTAN: fredag
DAGENS FUNDERING: varför går man i skolan för?
DAGENS BEROENDE: halstabletter och nässpray helt klart
DAGENS SAKNAD: linda såklart hihi
DAGENS LÅT: hmm
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: vänner
DAGENS MÅSTEN: hmm
DAGENS MOTION: från mitt rum ner till soffan typ, hehe
DAGENS VÄDER: vet inte, har inte varit ute eller kollat ut genom fönstret
DAGENS GODIS: inget

Kommentarer
Postat av: linda :D <3

nej så sött, saknar dej också gumman :D<3

2010-08-25 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0