.

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 92
Hur många har du varit riktigt kär i? -  3
Vad tycker du om kärlek? - det suger
När kramade du någon sist? - nyss
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - ja
När hånglade du med någon sist? - usch påminn mig inte, några dagar sedan
När fick du senast en komplimang? - en liten stund sedan
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja
Är du ensam nu? - nej
Vill du ha barn? -  nej

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - ja
Hånglat med fler än 5 pers? - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit tagen av polisen? - ja
fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - man säger det om man menar det
Tagit droger? - fuck no
 
Varit kär i någon du inte haft chans på? - nej inte kär

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag och emelie 
Såg dig gråta? - emelie och siri
Fick dig att gråta? - guess
Du delade en cigg med? lol jag röker inte
Du gick på bio med? -  eddie och bolla
Skällde på dig? - ingen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? -  ja
Köpt någonting? -  ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - ja

VAD:
Längtar du till mest just nu? - bättre tider
Har du för kläder på dig? - blus, linne, leggins, underkläder
Ska du göra i sommar?
- nästa sommar ska jag chilla ännu mer pungar än denna sommaren
Åt du senast? sandwich
Har du för mobil? - sony ericsson W715 rosa
Vad köpte du senast? - choklad

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - anton =) 
Fick du sms från senast? - erik
Pratade du med i telefonen senast? - emelie
Älskar du? - alla som inte är dumma i huvet? haha nej men mina underbara vänner och min familj

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda? - öh nej
Kan du hjula? - ja
Är du EMO? -  nej
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - fuck no
Har du sjungit inför publik? - ja
Är du hungrig? -  nej
Är du blyg? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0