20 snabba!

1. Värsta känslan?
Svar: när livet suger
2. Bästa känslan?
Svar: kärlek absolut!
3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: blööö
4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: alors on danse =)
5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: svart vit silver grå-tapeter haha
6. Vad har du under sängen?
Svar: lite av alla kläder och lite annat skit
7. Framtidsplaner?
Svar: bli miljonär eller nått =)
8. Lyssnar på?
Svar: danska hollywood fruar :p
9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: yes
10. Skriv nåt smart!
Svar: jag är bäst 
11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: hmmmmmm vene
12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: "du är helt perfekt! <3;*"
13. Du har en bra kompis från ett annat land?
Svar: nej det tror jag inte
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: lite dum i huvet men bäst =D
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: vet faktiskt inte
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: öööööh, att vara bäst på att tjäna pengar eller nått haha
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: lilltårna behöver jag faktiskt inte
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: säger som nadine, kunna läsa folks tankar haha!
19. Vad är du beroende av?
Svar: choklad
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: fanny! för hon är världens bästa vän och är värd att va med mig på en öde ö =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0