varit i motala

hejhej, uppdatera inte igår jag vet! men jag uppdaterar när jag vill, det är ju min blogg. inte bett er läsa! ;)
men men, igår var jag hos linnea i väderstad, jättetrevligt eller vad säger du? haha ja, vi har ju våran humor, den äger i promise. så var philip social när jag satt på bussen med, så söt. så pluggade jag eftersom jag hade so-prov idag, superdupersvårt i promise haha! så hade jag kemi prov igår, gick inte mycket bättre det heller.
aja, idag har jag varit i motala, först fick jag vänta på jim i 30 minuter, så tog vi bussen till repan och chilla galet. sedan dissade jag hann och stack in till stan och mötte philip och tog bussen till han. han är så söt! =D hihi. imorgon ska jag vara kvar i mantorp, hos andré så får se hur mycket jag uppdaterar. puss



och grattis i förskott till pontus och ludvig som fyller imorgon! (jag och pontus på bilder, rawr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0