Gästbloggar hos bögbabbbbbbe

Gästbloggar hos Muppen ;)
Chacha alla bitches. teiipphh Ebbaboi äe här.
Nej, nu ska jag vara serisö här. hooost. hehe, just nu sitter Cec &  trippeltångar mitt lilla hår. fint javiiiiisst!, Idag har Cec haft släktkalas, så jag tog tåget till Cec dock lite tidigare än vad jag skulle. hihi skit samma, nu är jag här, släng ut mig då?, aldrig. Vi är ju faktiskt bögar tillsammans! hahah, ikväll blir det nog att dra ut till kebabhouse tror ja, sen imorgon drar vi till linköping, jag ville vara lite snäll så att bögen inte skulle få gå ensam vettuuuuuuu!!!


Här är en fet länk till böglistan på spotiffffffffyyyy! (a)
Marina And The Diamonds – Hollywood
Justin Bieber – Baby
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Laser Inc. – När man var liten - Radio Edit
Laser Inc. – Det var en gång en fågel
Laser Inc. – Fiskeeliten
Laser Inc. – Abraham - Radio Edit
Emmy – [email protected] (Laser Inc. Remix)

men nu orkar jag inet skriva ner. alla går in på min blogg. TEIIPHHHHH GAY FÖREVEEEEEER!
Tryck på länker nedan för att få en gaylänk babbbbbbe

ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se
ebbaviktorianilsson.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0