svar från frågestunden

är du kär i nån?
om du är, vem är du kär i då?:P
 
svar: andré 


vem är du kär i? :)

svar: samma som ovan


visst kan du ersänn att jag är den sexigaste bögen som finns?

svar: klart ebba!


är du & Amanda ovänner?
och varför isf?

svar: haha lite efter? ja det är vi väl, och varför behöver ni inte bry er om


hur tripplar man håret?

svar: man köper en trippeltång och läser på hur man gör?


hur många gånger har du haft sex och med vilka??

svar: seriöst trodde du själv att jag skulle svara på det? idiot isf


hur tripplar man håret?

svar: man köper en trippeltång och läser på hur man gör?


va får du i månadspeng?

svar: 1600 av mina föräldrar, och så tjänar jag pengar på bloggen, och så får jag pengar för andra saker med.


Visst älskar dug mig mäst din bitch:D<3

svar: såklart fanny! =D


När ska du sluta va fjortis och va en normal tjej?

svar: är precis hur jag vill, och det är så jävla gött! =)


du och andré verkar vara mer än kompisar? ;)

svar: konstigt! ;)


vart redigerar du dina bilder så fint.
med texten o det ?:)

svar: picasa, photoscape, gimp


har inte en bra fråga nu, men jag kan ju alltid fråga vad gör du nu? :D
eller, hur känns det att läspa? nej jag skoja bara med dej gumman :)

svar: jag gör ingenting mer än garva åt din fråga anna! haha, jag läspar fan inte. =(


Vad tycker du om bloggen - (gör inte gratisreklam haha idiot!) som var på Blogawards i höstas?

svar: aldrig kollat bloggen och tänker inte göra heller, tänker inte göra gratisreklam för den heller om du trodde det idiot.


Ska du byta tillbax till Lagman ?

svar: nej, eftersom den idioten som jag tror du tänker på nu flyttar ju efter sommaren. så nej! =)


Är du och Andre ihop ?

svar: det vill du allt veta va? ;)


vad tycker du mest om med att blogga? sjukt fin blogg och sjukt söt tjej :)

svar: tack så mycket! =)
asså seriöst jag vet inte. det är väl bara kul att få skriva precis vad man tycker och vad man känner för, och så är det självklart kul med alla som gillar det. dessutom att så många är intresserade av mitt liv haha! ;)


Har du pullat någon gång ? XD

svar: öh vem har inte?


Jag är ju coolast i hela världen, eller hur? (a) ;)

svar: haha klart sofia! ;)


Är Fanny oskarsson din förebild?

svar: nej vill inte va en wb-biff, haha puss! =D


du har en suuper bra blogg, hur får man en sån bra blogg som du?

svar: tack så mycket!
man skriver precis vad man vill! ;) nej men, lägger man inte mycket bilder, i princip varenda inlägg, och skriver om lite olika intressanta saker så drar ju bloggen till sig flera läsare.


brukar du röka/dricka??

svar: no coment

Kommentarer
Postat av: aaaanonym yeahhhh

omogen liten fjortis gud så jävla irriterande.



2010-04-24 @ 18:34:24
Postat av: nana :)

Hur mke tjänar du på bloggen ? :)

2010-04-24 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0