skitbra dag

hejhej, har inte haft tid att uppdatera något idag typ eftersom jag fyller idag! har varit jättebra dag faktiskt. elle a, det började ju med att jag och nadinn fick gå in till stan från henne vilket tog 50 minuter, och höll på att missa bussen. så blev vi hämtade av mamma oss och åkte hem så fick jag pengar av dom! =) sedan åt vi på resturang med min mor och min syster, trevligttrevligt.
sedan gick vi till stan, köpte lite paket till mig (haha) och mötte andré och danne. så gick vi hem hit och mötte ebba och sofia. fick en parfym av dom! luktar jättegott, så tack så jättemycket! =)
vi hade jättetrevligt, så bakade jag och andré en tårta, men dom var tvungna att åka precis när vi skulle äta så vi 4 fick tjocka på det, haha! ;) sen fixade vi oss och gick till kebab house vid 8-tiden och åt mat! och ja, det var väl dagen lite kortfattat. men det har varit skitkul och ångrar ingenting så ja! ;)
kommer massor bilder imorgon, för nu ska vi kolla på filmen som jag och nadinn hyrde förut innan sofia och ebba stack! puss





parfymen jag fick av ebba och sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0