shobre

Snusar du?
-
nej
Röker du?
- nejdå
Gör du frukosten själv?
- inte på helgen
Har du suttit i rätten?
- nej =D
Har du slagit ner någon? 
-
ja massor?
Har du pussat någon av samma kön?
- ja ;)
Har du varit på strippklubb?
- haha nej, så desperata är vi väl inte nadinn? haha
Vilken är din favoritpryl?
- ja vene?
När grät du senast?
- helt seriöst, jag vet inte
Vem kan du prata om allt med?
- joline och syster
Har du solglasögon?
- ebba och jag har världens schtekarbrillor!
Skriv en mening på engelska
- pussy
Vem pussade du senast?
- busigt nog.. haha hemligt
Vem kramade du senast?
- samma som över
Vad är din högsta önskan just nu?  
- var tvungen att skriva detta, så; att träffa philip
Vad heter ditt hårspray du använder?
- bobbys!
Vem gillar älskar du?
- familjen, vännerna och en person som philip vill få reda på!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- rosa!
Känner du någon som heter Niklas?
- självklart
Vad jobbar din mormor med?
-
hon dansar och spelar proffsteater faktiskt
Vad jobbar din farfar med?
- att skjutsa mig till skolan när jag är handikappad? haha nej, inget trorja
Har du bärbar data?
- ja
När fick du näsblod senast?
- vene
Är du blyg?
- nej sånt är bara onödigt :D
Vad tänker du på just nu?
- filmen? haha
Vad ska du göra nu?
- kolla klart på fjorton suger
Vart hittade du den här listan?
- syster
Berätta 3 saker om dig som ingen vet.
- jag är kung 
- jag tycker att svenska depplåtar suger
- jag tycker justin bieber är sötast ever typ

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte visa hur man tripplar håret? ;)

2010-04-13 @ 19:39:27
Postat av: ebba

YEAH.

SNygga brills

2010-04-14 @ 07:25:58
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

OCH HUR SVÅRT ÄR DET ATT TRIPPLA HÅRET ! -.-

2010-04-14 @ 18:49:52
Postat av: sanna som älskar justin mest av allt <3

justin är verkligen sötast ever!

2010-04-14 @ 22:35:15
URL: http://absolutlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0