puss

DITT LIV

Vad heter du? - agnes haha
I mellannamn då? - cecilia helén
Vart bor du? - mjölby tha city ;)
Trivs du där? - helt ok
Brukar du läsa horoskop? - nej
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - nej 
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder och mat =D
Senaste konserten? - ingen
festar du? - händer det med
Cider, vin eller öl? - cider 
Brukar du bli för full? -  nej
Antal kuddar i sängen? - 6
Kan du baka bullar? - haha nej
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? -  donken 
är du allergisk mot något? - nej
Äger du ett busskort? - ja 3 st!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - vit?
Vad åt du till frukost? - inget tror jag
Hur ser du ut idag? -  leggings, linne, jolines tröja, bh, trosor, strumpor 
Har du haft sex idag? - nej
Nästa mål i ditt liv? -  vene =) 
Vad såg du senast på tv? - öööh.. kommer inte ihåg 
Hur svarar du i mobilen? - a hallå
Vem ringde dig senast? - andré ♥
Vad sa den som ringde? - mycket =)
Antal timmar sömn inatt? - ingen aning
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - inget

SENASTE PERSONEN SOM


Sov i din säng: - minns jag inte =D
Såg dig gråta: - mor
Fick dig att gråta: - .. 
Du delade en drink med: - minns inte 
Du gick på bio med: - hm.. fanny tror jag?
Du gick på stan med: - joline
Skällde på dig: - ingen skäller på mig, det är jag som skäller på dom =)
Skickade ett e-mail till dig: - ja vene




HAR DU NÅGONSIN




Vad är du mest rädd för? - pedofiler haha
Vilka kläder sover du i? - trosor och tröja
Vart vill du gifta dig? - på en strand faktiskt =)
Vad hatar du verkligen? -  falska idioter
Har du varit kär? - ja, och jag är det nu med!
Kör du? - nej
Har du ett jobb? -nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - dom bästa vill man ju alltid ha nära!
Är du ett hälsofreak? - hahah nej
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ingen aning
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - ja 
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - massor bög låtar =D
Vill du gifta dig? - ja såklart
Vill du ha barn? - nej kanske


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - ja
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"?-  gör jag varje dag =)
Velat säga till några att du älskar dem?- gör det till dom jag vill säga det till =) 
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - ja
Kramat någon? -  ja =)♥
Kysst någon? - mm =)

SENASTE



låten du hörde? train- hey soul sister
Film du såg: - sandor slash ida
Drink du köpte: - vet inte
Sak du stal: - inget?
Mat du åt: -  kebab =)
Människa du slog: - haha andré =D 
Senaste stora bussresan: - öh till kisa med skolan? haha!
Senaste långa telefonsamtal: - andré eller stefan 
Senaste duschen : idag
Senaste irritation: - idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0