hissar & dissar



- mina vänner
tex joline emilia lisa ebba nadinn osv.. såna man kan prata med allt om utan att dom sviker en. och finns det seriöst något bättre än äkta vänner? nej det är det bästa som finns, speciellt mina kan jag lova! =)♥

- studiedagar
var bara tvungen haha! det bästa som finns när det handlar om skolan, + lov då såklart! asgött av få sova ut och bara umgås med sina vänner, perfekt! ;)

- killar som satsar på ett seriöst förhållande
precis vad alla tjejer letar efter! ingen vill ju ha en "player" som har 3 tjejer i veckan eller något sånt. vem vill inte ha ett seriöst förhållande menar jag?! sedan är det ju upp till paret hur deras förhållande fungerar. men ingen vill ha en player till kille. seriöst ska va vara killar & tjejer!


- falska "vänner"
finns massor, speciellt bland tjejer där i princip alla snackar skit. vissa gör det mer än andra. jag hatar sånna, visst jag gör det själv. men sånna som håller på mycket mer än jus med "skitsnacket", dom blir för mycket. klarar inte av såna, som bara ska skylla på någon annan eller något annat. man kan nog inte sjunka lägre än det.

- sånna som säger "ta det inte personligt"
..och sedan säger något som är skitpersonligt. herregud.. kan jag säga något mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0