hemma från ödeshög

hejhej, kom hem från ödeshög för en liten stund sen. har varit där sedan 4 tiden.
då mötte anton mig, eller jag mötte snarare han, haha, men vi gick hem till han då iallafall. kollade på 2 asäckliga filmer, haha dom var det, seriöst! ;) men det var trevligt också, jag har ju som sagt alltid kul hihi! sedan gick vi ut till bussen också, trevligt på vägen hade vi ju med! haha.
fanny skulle ju hänga med till mjölby med och sova här, men träffade henne inte ens! aja.

imorgon ska jag nog bara ta det lugnt tror jag! kanske kommer fanny hit, annars åker jag till nadinn i motala och sover där, eller så tar jag det lugnt på dagen och åker till mantorp på kvällen och träffar andré och teodor. får se! men nu ska jag vara social med mina föräldrar och äta donken idag igen, haha! ;) vi hörs senare. puss!



ebba o ja! sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0