hejdu

hejhej, jag har precis kollat på film med familjen, ätit pizza & godis! haha så typiskt mig att flöta alltså! ;) innan så var jag ute med fanny, eller ja, först drog vi till linköping och käka mc donalds (tjockt!). vet inte varför vi åkte dit för att äta med eftersom det finns donken här med men men! ;) sen åkte vi hem till mig, bytte kläder och stack ut och härja. haha det var fan riktigt kul kan jag lova! lite senare gick vi till station coh mötte linnea så åkte dom hem.
och imorgon åker jag till ödeshög och träffar anton och sen träffar jag fanny, så åker vi hem till mig vid 7-8 nånting och så sover hon här som vanligt, mysigt!
och min födelsedag spenderas med världens mest saknade brud, nadinn! och så sover hon här. mysigt som fan! =)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0