gick till coop och köpte chokladpudding haha

förut var jag så jävla sugen på chokladpudding att jag fick damp på liam, tyckte lite synd om han så gick faktiskt ner till coop och köpte det med, haha! fan va tjockt. nej men jag gick ju faktiskt den långa vägen ända dit så var värd det! =D haha men det är i allafall förjävla gott! haha.
imorgon sticker jag först till boxholm och träffar ebba i någon timme, eftersom hon har ett av mina alla 3 busskort haha! och måste ha det när jag ska hem från motala. för efter det sticker jag till motala, till nadinn, och sover där tills torsdag (min födelsedag!). för på torsdag åker vi till mjölby och äter lunch på resturang med min mamma, gott! och så sover nadinn här torsdag-fredag, skitmysigt! =)



hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0