fixar mig =)

hejhej, är hos andré då. har inte uppdaterat jag vet, men kommer göra det imorgon, + att jag åker till linköping och shoppar med ebba då med. aja, igår var det tema adg eftersom det bara var 7.or på skolan, det var kul iaf! =) efter det stack jag och andré till han, och sedan gick vi till klämman med massor folk, skitkul det med! eddie och jag hade kul iaf, haha! aja, idag har typ itne gjort nått i skolan, inte haft några vanliga lektioner, dessutom har vi kollat på avatar, den sög.
valborg firas iaf i mantorp med andré, bolla, eddie, elin, linn, eve, joline och massor mer! kommer nog bli skitkul! just nu håller jag på att fixa mig och ska fortsätta med det så vi hörs! ;) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kan du säga att andré är falsk?! du strulade med 3 killar på en kväll 10 minuter (!) efter att du dumpad andré, så JÄVLA lågt säger jag bara. räkna inte med att du har en enda jävla kompis kvar för det är du som är falsk rätt igenom!

2010-05-01 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0