världens underbaraste



på bilden ser ni världens finaste unge! utan henne skulle jag aldrig vara den jag är idag, jag skulle inte vara någon. för du, min syster, min tvillingsjälv, mitt allt, med dig klarar jag precis allt! för allt jag har gått igenom har blivit så sjukt mycket lättare med ditt stöd. och du vet att jag alltid finns hos dig, vilket jag påminner dig om ofta, men du får verkligen inte glömma bort det! för dig offrar jag allt, precis allt. för utan dig är jag inget.
matilda ekeblad, mitt allt älskling!

Kommentarer
Postat av: Tilda :)<3

åh älskling, va glad jag blir! Alldeles tårögd.

Du ska bara veta hur jävla mke jag älskar dig, ÖVER ALLT ANNAT! <3

tack för att du finns världens bästa.

Utan dig vore jag ingenting.

inte den person jag är idag.

Ceciliakarlsson, min dvärg, syster, tvilling, mitt allt & min bästa vän.

jag älskar dig (L)

2009-10-29 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0