vad händer i veckan då?

har inte uppdaterat på hela dagen typ, även om jag typ inte gjort något eller jo jag var ute och gick förut, haha jaja. blev inget med emelie vet inte varför men men, ska träffa henne imorgon eftersom det är träning osv. så ska jag sola solarium med för jag är vit, skulle ju gjort det i veckan men blev ju sjuk.. :(
wellwell, ska köpa en vinterjacka som jag inte hann köpa med, antingen en för 600:- eller 900:-, gillar båda lika mycket så får se vilken det blir. så ska jag köpa uggs och lite topppar med, det blir nog skitbra! ska börja träna på gym med, så börjar nog med det i veckan, dessutom så är det ju innebandy oshit, har ju inte tränat alls typ eftersom jag har varit sjuk oså, synd om mig. =(
menmen, det blir nog en bra vecka! ska hinna träffa ivar med, och emelie, och umgås med massor andra som matilda, amanda, julia, victoria osv..
men det blir nog en asbra vecka hoppas jag. =) hoppas att allt skit löser sig med, för jag tänker fan inte ta mer skit från er.. aja.
ska fortsätta kolla på the hills nu, pusshej ha det bra! ♥



och såhär fin var jag idag. :D eller fin och fin, men ja.
diadem från glitter
örhängen från okänd affär i london
tröja från bikbok
jeansleggins från gina

Kommentarer
Postat av: Ivar

Fan va fiiiiin du e!<333

2009-10-11 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0