svar på lite frågor

Postat av: Alex(h
När får jag mitt pris då?;;;

svar: haha jadu.. :)
Postat av: Ninni :)
hur kan man bli så söt som du är ?:O

svar: haha du är söt gumman. :*

Postat av:
vet dina föräldrar att du har haft 6?

svar: haha nej
Postat av: .
vet dina föräldrar att du haft 6

svar: samma som ovan

Postat av: .
hur pushar man upp ?

svar: odla bröst först. :)
Postat av:
tycker du om någon?

svar: min pojkvän. :)
Postat av: felicia
haha hur pushar man upp ?xd
min fråga är, öhhhhhhhh
dricker du ofta ;)?

haha jao, mer eller mindre.

Postat av:
vem har du haft sex med ;)?

typ christopher, stefan och min pojkvän.

Postat av:
när fick du din mens ?

svar: början av 6:an tror ja.

Postat av:
Vem vet allt om dej?

svar: emelie.

Postat av:
Jackorna du ska köpa, vartifrån?

svar: den för 600:- på intersport, & den för 900:- på metz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pullat ?

2009-10-13 @ 21:18:27
Postat av: felicia

miiiiin fråga va bäst av allas :D!

2009-10-13 @ 21:41:36
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är din pojkvän :)?

2009-10-13 @ 21:44:02
Postat av: Anonym

Har du verkligen haft sex :O???

2009-10-13 @ 22:30:15
Postat av: MW

Ta inte illa upp men vad tråkigt ändå att bara få frågor om sånt? ;S

2009-10-14 @ 15:00:49
URL: http://meeiiliingws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0