jag har för mycket fritid - sometimes

 

Om mig
Namn

: cec karlson
Födelsedatum: 8 april
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: blackiiiie
Längd: 1.53
Skostorlek: 35 typ (a)
Civilstatus: vill du allt veta va ;)
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vädur
Kär: guess? ;)

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? - ja
Rökt? - nej
Shoppat? - ja
Skejtat? - nej
Stulit något? - nej
Motionerat? - ja :)
Solat? - ja
Haft sex? - no
Tappat bort saker? - haha hela tiden

Antal:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: det är väl några
Antal piercings: 3
Antal tatueringar: 0
Antal syskon: 1
Antal saker jag ångrar : det är väl lite
Antal skor: för många för att räkna ;)
Antal mascaror: 12
Antal personer du kysst: det är många
 

Gott & Blandat

Pepsi eller Coca Cola? - inget
McDonalds eller Burger King? - donken (h)
Adidas eller Nike? - adidas
Choklad eller vanilj? - choklad
Kärlek eller sex? - kärlek helt klart
Tacos eller Pizza? - pizza
Läppstift eller läppglans? - båda
Buss eller bil? - bil
Cider eller öl? - cider

Ärligt:
Svär du? - ja
Sjunger du?
- ja
Duschar du varje dag? - typ
Gillar du skolan? - personerna, inget annat
Kommer du överens med dina föräldrar? - ibland
Onanerar du? haha det gör väl alla?
Tuggar tuggummi? - ja
Plattar håret? - men ja
Gråter du? - det händer väl
Varit depp och opepp? - ja
sett upp till någon? - ja
... och blivit besviken? - ja

Har du någonsin:
Tagit droger?
- nej
Däckat eller varit jättefull? - haha (a) :D
Blivit kallad hora? - ja
Blivit nedslagen? - ja
Ångrat ett sex? - ja
Druckit whiskey? - ja
Kissat ner dig? - när jag var liten ja
Ljugit om din ålder? - haha ja :D
Bråkat utan anledning? - ja
Kallat dina föräldrar cp? - ja
Varit uppe 24h? - ja

I framtiden...
Namn på barn?
- hej och hejdå
Hur vill du dö? - inget man brukar planera precis
Vad vill du bli när du blir gammal? - vet inte
Hur vill du gifta dig? - dyrt ;)
Vart vill du bo? - sverige
Drömjobbet: jag är emelies modell och tänker fortsätta som det =)
Snygg pappa eller Sleten pappa? - min pappa är snyggast såå fuck off

Brukar du:
Lyssna på musik?
- ja
Äta mat? - nej
Dricka vatten? - ja
Dricka alk? - händer
Vara lat? - ibland
Skratta? - ja
Kramas? - ja
Sova? - ja
Jobba? - nej
Ha pengar? - nej, men min pappa har jämt så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0