i love you

 

DIN BÄSTA VÄN:



vad har hon för hårfärg just nu? blond, och hon står för sin hårfärg.. ;)
brukar hon färga håret? utväxten, som proffset cec färgar ;)
vilka färger har hon haft? typ mörkt och ljusblont =)
vad har hon för parfym? massor
vad brukar hon använda för smink? brunkräm, puder, rouge, mascara =)
vad är erat första minne? när emelie nästan blev påkörd av en bil, haha
var bor hon? skänninge och mjölby ;)
är du avundsjuk på henne? hennes snygghet, jao
vad heter hennes syskon? moa my best friend
När träffades ni senast? några dagar sen, ska tvinga hit henne sen (a)
hur träffades ni? jadu, ingen aning, genom lizette tror jag ;)
vad går hon i för sporter? ingen
vad brukar hon göra på helgerna? shoppa med mig, eller nörda med mig, eller ngt annat med mig :D haha
vad brukar hon göra efter skolan? mig såklart ;)
har ni kramats? men ja, hela tiden
har ni pussats? såklart
brukar ni säga att ni älskar varandra? yesss =)<3
har hon fräknar? nej
har ni kollat på film någon gång? omg ja!
har ni bråkat någon gång? nej =)
har ni sovit i samma säng? många gånger!
har ni skrattat tills ni gråtit? haha jao
har du sett henne gråta? det har jag säkert
har hon sett dig gråta? ja många gånger
vad ska ni göra i sommar? gifta oss för typ 38748374 gången och massor annat
hur länge har ni varit kompisar? jadu, det är rätt så läääänge
har hon svikit dig någon gång? nej =)
har ni pratat i telefonen någon gång? typ jämt 
kommer ni vara kompisar om 10 år? japp
älskar du henne? skojar du eller
och sist, vad heter din bästa vän? emelie cornelia elisabeth haglund ♥


   
     




grymt gamla och oseriösa bilder osv, men det finns ingen bättre än dig emelie! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie haglund .

cecilia , min lilla unge , du fattar inte hur mke jag älskar dig asså , fifan , du får mig att vilja stå på jorden , de är dig jag lever för , när livet är piss då finns du jämt för mig , jag försöker göra samma sak mot dig , hoppas du förstår , jag älskar dig ♥

2009-11-01 @ 15:28:20
URL: http://emeliiehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0