hejjjj

hejsanhejsan, jag kom försent till skolan idag för bella tvinga mig ta ett tåg senare. haha vi är lyckade, naaat.
aja, ivar mötte mig på station i morse i alla fall så jag slapp komma för sent själv i alla fall, hehe.aja, när jag skulle hem från station typ nyss, så kom johan palm ni vet? han som var med i idol? aja, han kommer ju härifrån. jag gick på samma skola som han när vi var små oså, så kände han lite då. och han kom fram och hälsa på mig? haha, jag gillar ju inte han precis, HAHA tabbe.
aja, emelie kommer om typ en timme? ska typ tvinga ner henne till solariet med mig för jag är VIT! sen ska jag färga hennes hår, som jag aldrig gör annars. ^^
aja pusshej, i know you love me fuckers. ;)♥

peace out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0